Alegeri studențești

Alegerea Reprezentanților Studenților în Consiliul Facultății de Teologie Ortodoxă „Justinian Patriarhul” și în Senatul Universității din București

Sesiunea a II-a

 

 

Componența comisiei electorale:

Președinte: NISTOROIU Teodor, TOP – teodor.nistoroiu@s.unibuc.ro – 0729.901.000

Membri:

  • FERARU Maria Alexandra, TOAS – maria-alexandra.feraru@s.unibuc.ro – 0775.218.411;
  • OMER Alona, AS – alona-maria.omer@s.unibuc.ro – 0732.381.505;
  • BLEOTEA (RADU) Cătălina, Master – catalina.bleotea@s.unibuc.ro – 0750.412.600;
  • NIȚESCU Filip, Doctorat – filip.nitescu@s.unibuc.ro – 0730.614.188;
  • ȘTEFAN Ioan Mihail, Reprezentant ASTO – mstefan.ioan30@gmail.com – 0758.832.160;
  • MARIUȚ Vlăduț – Reprezentant ASTO – mariut_vladut@yahoo.com – 0741.547.052.

 

Locuri disponibile în Consiliul Facultății:

  • 1 loc – studii universitare de Licență, secția Teologie Pastorală;
  • 1 loc – studii universitare de Licență, secția Artă Sacră;
  • 1 loc – studii universitare de Licență, secția Teologie Asistență Socială;
  • 1 loc – studii universitare de Master;
  • 1 loc – studii universitare de Doctorat.

Locuri disponibile în Senatul Universității:

  • 1 loc.

Calendarul desfășurării alegerilor:

  • Depunerea candidaturilor: 30 octombrie – 02 noiembrie 2025;
  • Desfășurarea campaniei electorale: 3-7 noiembrie 2025;
  • Organizarea tururilor de alegeri: 10-14 noiembrie 2025.

Candidaturile vor conține: cererea (regăsită în Metodologia de alegeri FTO, postată mai jos), copie sau fotografie după cartea de identitate, scrisoarea de intenție și binecuvântarea Chiriarhului. Actele se trimit la adresa de e-mail: asto@ftoub.unibuc.ro. Atât în scrisoarea de intenție, cât și în cerere se va specifica postul pentru care se candidează.

În urma Hotărârii Nr. 53/7 februarie 2025 a Sfântului Sinod al Bisericii Ortodoxe Române, studenții teologi care doresc să candideze pentru calitatea de membri în Consiliul Facultății/Senatul Universității și alte organisme din mediul universitar trebuie să obțină binecuvântarea (avizul scris) Chiriarhului. Totodată, pentru obținerea binecuvântării (avizului scris) Chiriarhului se va avea în vedere îndeplinirea cumulativă a următoarelor condiții: 1. media anului anterior de studii/media de admitere (pentru studenții din anul I) să fie minim 9.00; 2. implicarea în programul liturgic și didactic al Facultății și 3. conduita morală, atestată de duhovnicul candidatului respectiv, prin recomandare scrisă;

Astfel, pe lângă actele necesare enumerate, candidații trebuie să trimită la adresa invatamant@arhiepiscopiabucurestilor.ro o cerere, prin care solicitați Preafericirii sale, Înalta binecuvântare, în vederea candidaturii pentru ocuparea unui post de reprezentant al studenților în Consiliul Facultății/Senatul Universității, o adeverință, din partea Facultății, din care să reiasă media anului anterior de studii sau media de admitere(pentru studenții din anul I) minim 9.00 și implicarea/promovarea în programul liturgic și didactic al Facultății și o recomandare scrisă, din partea părintelui duhovnic, care să ateste conduita morală.

În urma primirii binecuvântării, o veți atașa dosarului, împreună cu celelalte acte necesare.

Regulamentul alegerilor studențești în cadrul Universității din București poate fi vizualizat AICI.

Metodologia de organizare și funcționare a alegerilor studenților reprezentanți din cadrul Facultății de Teologie Ortodoxă „Justinian Patriarhul” a Universității din București, precum și ANEXA (Cererea/declarația de intenție) pot fi vizualizate AICI

Proces-verbal comisie FTOUB 2025.

Alegerile studențești se vor desfășura pe platforma online „Helios Voting” care asigură confidențialitatea voturilor studenților. Primul tur al alegerilor se organizează în data de 10 noiembrie 2025, în intervalul orar 10:00 – 20:00. Fiecare student va vota cu adresa de e-mail instituțională sau personală (în cazul în care până la data de mai sus nu au fost create adresele pentru studenții anului 1, licență și master).

Pașii de urmat pentru vot:

Pasul 1: Veți primi e-mailul pentru vot pe platforma „OUTLOOK”, unde vă veți loga utilizând adresa și parola pentru accesarea carnetului electronic de note;
Pasul 2: Accesați link-ul care se regăsește după „Election URL”;
Pasul 3: În e-mail veți regăsi ID-ul și parola pe care le veți utiliza pentru votare. (votul fiind confidențial și anonim) – dacă vă atenționează că ID-ul sau parola nu sunt valide, încercați să le introduceți de mai multe ori și vă veți putea loga;
Pasul 4: Accesați butonul „Start”;
Pasul 5: După ce ați votat la prima întrebare, accesați butonul „Next”;
Pasul 6: După ce ați votat la a 2-a întrebare, accesați butonul „Proceed”. Dacă doriți să vă reîntoarceți la întrebarea 1, accesați butonul „Previous”;
Pasul 6: Accesați butonul „Submit this Vote”;
Pasul 7: Foarte important!!!!! Accesați butonul „CAST this ballot” pentru a înregistra votul;
!!! Toți pașii sunt necesari pentru ca votul să fie validat. Dacă cineva va încerca să voteze de mai multe ori, platforma va lua în considerare doar ultimul vot.