Înscriere

Centrul „Comunicarea colecțiilor”

Înscrierea utilizatorilor se realizează cu scopul de a obține Permisul de acces, fiind necesar tuturor utilizatorilor înscriși, pentru a beneficia de serviciile Bibliotecii Ecclesia. Permisul de acces este nominal și netransmisibil, iar eliberarea și vizarea se face în regim de gratuitate.

În urma înscrierii, fiecare utilizator va fi încadrat într-o anumită categorie de cititori cu drepturi specifice de împrumut, de reținere sau de rezervare de publicații și de restituire.

Pentru înscriere sunt necesare:

  • Completarea unei fișe de înscriere la sediul Bibliotecii – Centrul Comunicarea Colecțiilor;
  • CI sau alt document care atestă identitatea;
  • Carnet de student vizat la zi (pentru studenții înscriși la licență și master) sau Legitimație de doctorand vizată la zi (pentru studenții doctoranzi) – acestea sunt solicitate doar utilizatorilor interni;
  • Poză tip buletin în format electronic, trimisă pe email.

Înscrierea utilizatorilor se poate face și on-line, aici, urmând ca permisul să fie ridicat de la Centrul Comunicarea Colecțiilor.

 

Sala „T. M. Popescu”

Aici consultarea se face prin acces liber la raft, cu respectarea indicațiilor colegilor bibliotecari.

 

Sala „Periodice și Publicații seriale”

În prezent această secție se află în reorganizare, accesul la reviste se face pe bază de solicitare prin e-mail, la adresa biblioteca.ftoub@unibuc.ro, urmând ca solicitanților să li se comunice prin e-mail disponibilitatea și condițiile în care acestea se pot consulta.